Een tip voor onze traiteur op de slagersmat. Of we de nieuwe Triodos commercial al hadden gezien en we het ook zo eens waren met de slogan. Want de macht is niet meer aan groot. De kracht is aan klein. Laat dat nou perfect bij onze blog-filosofie passen en dus kunnen we er nu al kort over zijn: dit is smulwerk.

In 50 seconden wordt de kijker uitgedaagd om, zonder te soft en idealistisch te worden, na te denken over wat er in de wereld moet veranderen. Meer cultuur, groene energie, eerlijker voedsel? Steek je nek uit en jij kan het verschil maken. Niet door maandelijks geld over te maken naar een ‘goed ‘ doel, maar door te gaan beleggen…

Ook wij hadden na 15 seconden deze wending niet zien aankomen, maar gelukkig komt er nog een heerlijk helder vervolg. Met mooie beelden, positieve blikken en fijne muziek wordt het beleggen in een positief daglicht gesteld. Niet gokken en graaien, maar investeren in bedrijven die werkelijk het verschil kunnen maken. Door en met jou. Op de fraai vormgegeven actiesite www.watwiljeveranderen.nl kan je zelf je eigen ideeën en vragen toevoegen. Triodos probeert dan alles zo adequaat mogelijk te beantwoorden.

Zelden waren wij zo positief, maar de beleggingswereld is na de nodige tegenslagen aan een opmerkelijk leuke opmars bezig. Na Rasta Rostelli voor Binck, weet ook Triodos ons nu te verrassen. Smullen!

Slagersoordeel: een heerlijke eco-burger met extra groene pesto-dressing.

Reacties

Tags: , ,