Als je als slager een lekker stukje vlees  te lang laat liggen, raakt het bedorven en dat merk je pas als je het zelf proeft. Zo ook de commercial van Aquanura, de nieuwste attractie van de Efteling en direct
het grootste waterspektakel van Europa. Als Bourgondiërs houden wij normaal gesproken wel van de Kaatsheuvelse lekkernijen op reclamegebied, maar nu voelden we ons een lamsoor aangenaaid toen we het park bezochten. Pas bij binnenkomst werd namelijk duidelijk dat de Aquanura alleen ná sluitingstijd is te bewonderen vanaf het snackplein waar iedereen zich dan als een malloot verzamelt. Niet ideaal als je een (bijna) 3-jarige dreumes bij je hebt die zich juist erg had verheugd op deze middag. In de zomermaanden is de attractie wel tussen de overige attracties te bewonderen, maar begint de eerste voorstelling ook pas om 19.30. Tijden waarop de meegebrachte dreumes al lang onder de wol ligt. Een beetje jammer dus dat de communicatie hierin zo beperkt is. Gelukkig hebben we de beelden nog!

Slagersoordeel: Een waterige wienerschnitzel

YouTube voorvertoningsafbeelding

 

 

 

Reacties

Tags: , ,