OC. Ofwel Original Content is tijdrovend, niet altijd makkelijk maar oh Zo. belangrijk! Met goede eigen content engage je fans, kan sympathie voor je brand ontstaan en wie weet zelfs merkvoorkeur.

Helaas blijkt bierbrouwer Bavaria deze eigen content toch niet altijd voor handen te hebben. Eerder al berichtten we over het slippertje van Bavaria die van Etsy bleek te komen. Omdat we veel reacties op dit bericht kregen hebben we besloten om de Brabantse bierbrouwer nog eens in onze slagerij te verwelkomen. Tot in de krochten van het internet doken we om te achterhalen waar Bavaria haar Facebook visuals vandaan tovert, met als resultaat het volgende overzicht:

Extra spijtig is dat Bavaria haar community ook nog voor de gek blijkt te houden. Op de logische vraag waar je het leuke hebbedingetje kunt krijgen volgt een antwoord dat impliceert alsof ze de bieropener ook daadwerkelijk in productie gaan nemen. Helaas geven ze echter geen link naar de oorspronkelijke designers of verkooppunten.

Gelukkig kunnen we dankzij het 0.0% biertje van Bavaria de komende tijd extra scherp zijn op hun Facebookpagina. Want Zo. moet het dus niet! Wel een pluim voor de photoshop skills van de designer, we hopen dat Bavaria hem/haar voortaan op een andere manier inzet!

Slagersoordeel: Dolly het schaap in een zure biersaus (waar bourgondisch over nagetafeld is!) 

Reacties

Tags: , ,